Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modelování výfukového sběrného potrubí přeplňovaného motoru
Fanta, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce popisuje různá konstrukční řešení sběrného výfukového potrubí a tvorbu parametrického modelu výfukových svodů přeplňovaného motoru 1,4 TSI. Dále studie zkoumá konstrukční materiály svodů a základní termodynamické a hydrodynamické děje v nich probíhající. Následně v programu Solidworks byly vytvořeny dva parametrické modely. První byl vymodelován podle již existujícího sběrného výfukového potrubí motoru 1,4 TSI a jednalo se o symetrický model (kolektor v ose). Pro druhý model byl kolektor posunut v horizontální ose, a proto se jedná o asymetrický model. Modely byly vyhodnoceny z hlediska jejich složitosti konstrukčního řešení a nároků na výrobu. Nakonec byly zkoumány i možné CFD analýzy pro další vyhodnocování modelů.
Výfukové potrubí pro motor o objemu 600 ccm
Řezáč, Vojtěch ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám vlivem výfukových tlumičů na parametry motoru motocyklu Yamaha FZ6 Fazer. Zaměřuji se především na efektivní výkon, točivý moment, objemovou plnící účinnost, střední efektivní tlak a měrnou spotřebu paliva. Tyto hodnoty budu jsem získal ze simulací v příslušném software. Tyto parametry porovnávám u motoru se sériovou koncovkou, s upravenou koncovkou společnosti Devil s katalyzátorem a poté bez katalyzátoru. Výsledkem práce je zhodnocení těchto nasimulovaných parametrů pro řidiče vyznávající cestovní anebo sportovní styl jízdy.
Výfukové potrubí pro motor o objemu 600 ccm
Řezáč, Vojtěch ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám vlivem výfukových tlumičů na parametry motoru motocyklu Yamaha FZ6 Fazer. Zaměřuji se především na efektivní výkon, točivý moment, objemovou plnící účinnost, střední efektivní tlak a měrnou spotřebu paliva. Tyto hodnoty budu jsem získal ze simulací v příslušném software. Tyto parametry porovnávám u motoru se sériovou koncovkou, s upravenou koncovkou společnosti Devil s katalyzátorem a poté bez katalyzátoru. Výsledkem práce je zhodnocení těchto nasimulovaných parametrů pro řidiče vyznávající cestovní anebo sportovní styl jízdy.
Optimalizace tvaru výfukových svodů
Navrátil, Dušan ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
V této práci je vyvinut systém pro multikriteriální optimalizaci tvaru výfukových svodů včetně počátečního návrhu svodů. Prostor řešení je prohledáván na základě evolučních algoritmů. Ohodnocení tvaru výfukových svodů vychází z délky svodů a součtu obloukových úhlů. Zárověň svody nesmí zasahovat do okolních dílů. Systém je otestován na sadě vstupních dat vycházejících z praxe. Dále je vyhodnocena výkonnost navrženého evolučního algoritmu.
Modelování výfukového sběrného potrubí přeplňovaného motoru
Fanta, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce popisuje různá konstrukční řešení sběrného výfukového potrubí a tvorbu parametrického modelu výfukových svodů přeplňovaného motoru 1,4 TSI. Dále studie zkoumá konstrukční materiály svodů a základní termodynamické a hydrodynamické děje v nich probíhající. Následně v programu Solidworks byly vytvořeny dva parametrické modely. První byl vymodelován podle již existujícího sběrného výfukového potrubí motoru 1,4 TSI a jednalo se o symetrický model (kolektor v ose). Pro druhý model byl kolektor posunut v horizontální ose, a proto se jedná o asymetrický model. Modely byly vyhodnoceny z hlediska jejich složitosti konstrukčního řešení a nároků na výrobu. Nakonec byly zkoumány i možné CFD analýzy pro další vyhodnocování modelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.